What is error 1314



Как исправить ошибку GoToMeeting 1314

Номер ошибки: Ошибка 1314
Название ошибки: Gotomeeting Error 1314
Описание ошибки: Ошибка 1314: Возникла ошибка в приложении GoToMeeting. Приложение будет закрыто. Приносим извинения за неудобства.
Разработчик: Citrix Systems
Программное обеспечение: GoToMeeting
Относится к: Windows XP, Vista, 7, 8, 10, 11

Объяснение «Gotomeeting Error 1314»

Эксперты обычно называют «Gotomeeting Error 1314» «ошибкой времени выполнения». Программисты работают через различные уровни отладки, пытаясь убедиться, что GoToMeeting как можно ближе к безошибочным. К сожалению, некоторые критические проблемы, такие как ошибка 1314, часто могут быть упущены из виду.

Пользователи GoToMeeting могут столкнуться с сообщением об ошибке после выполнения программы, например «Gotomeeting Error 1314». Если возникает ошибка 1314, разработчикам будет сообщено об этой проблеме через уведомления об ошибках, которые встроены в GoToMeeting. Citrix Systems вернется к коду и исправит его, а затем сделает обновление доступным для загрузки. Следовательно, разработчик будет использовать пакет обновления GoToMeeting для устранения ошибки 1314 и любых других сообщений об ошибках.

Почему возникает ошибка времени выполнения 1314?

Вполне вероятно, что при загрузке GoToMeeting вы столкнетесь с «Gotomeeting Error 1314». Мы рассмотрим основные причины ошибки 1314 ошибок:

Ошибка 1314 Crash — Ошибка 1314 остановит компьютер от выполнения обычной программной операции. Если GoToMeeting не может обработать данный ввод, или он не может получить требуемый вывод, это обычно происходит.

Утечка памяти «Gotomeeting Error 1314» — последствия утечки памяти GoToMeeting связаны с неисправной операционной системой. Это может быть вызвано неправильной конфигурацией программного обеспечения Citrix Systems или когда одна команда запускает цикл, который не может быть завершен.

Ошибка 1314 Logic Error — логическая ошибка возникает, когда компьютер генерирует неправильный вывод, даже если пользователь предоставляет правильный ввод. Это видно, когда исходный код Citrix Systems включает дефект в анализе входных данных.

Основные причины Citrix Systems ошибок, связанных с файлом Gotomeeting Error 1314, включают отсутствие или повреждение файла, или, в некоторых случаях, заражение связанного GoToMeeting вредоносным ПО в прошлом или настоящем. Как правило, любую проблему, связанную с файлом Citrix Systems, можно решить посредством замены файла на новую копию. Помимо прочего, в качестве общей меры по профилактике и очистке мы рекомендуем использовать очиститель реестра для очистки любых недопустимых записей файлов, расширений файлов Citrix Systems или разделов реестра, что позволит предотвратить появление связанных с ними сообщений об ошибках.

Распространенные сообщения об ошибках в Gotomeeting Error 1314

Общие проблемы Gotomeeting Error 1314, возникающие с GoToMeeting:

  • «Ошибка Gotomeeting Error 1314. «
  • «Недопустимый файл Gotomeeting Error 1314. «
  • «Gotomeeting Error 1314 должен быть закрыт. «
  • «К сожалению, мы не можем найти Gotomeeting Error 1314. «
  • «Gotomeeting Error 1314 не найден.»
  • «Ошибка запуска в приложении: Gotomeeting Error 1314. «
  • «Gotomeeting Error 1314 не выполняется. «
  • «Gotomeeting Error 1314 остановлен. «
  • «Неверный путь к приложению: Gotomeeting Error 1314.»

Обычно ошибки Gotomeeting Error 1314 с GoToMeeting возникают во время запуска или завершения работы, в то время как программы, связанные с Gotomeeting Error 1314, выполняются, или редко во время последовательности обновления ОС. При появлении ошибки Gotomeeting Error 1314 запишите вхождения для устранения неполадок GoToMeeting и чтобы HelpCitrix Systems найти причину.

Причины ошибок в файле Gotomeeting Error 1314

Заражение вредоносными программами, недопустимые записи реестра GoToMeeting или отсутствующие или поврежденные файлы Gotomeeting Error 1314 могут создать эти ошибки Gotomeeting Error 1314.

Более конкретно, данные ошибки Gotomeeting Error 1314 могут быть вызваны следующими причинами:

  • Недопустимая или поврежденная запись Gotomeeting Error 1314.
  • Вирус или вредоносное ПО, повреждающее Gotomeeting Error 1314.
  • Другая программа (не связанная с GoToMeeting) удалила Gotomeeting Error 1314 злонамеренно или по ошибке.
  • Другая программа, конфликтующая с Gotomeeting Error 1314 или другой общей ссылкой GoToMeeting.
  • GoToMeeting (Gotomeeting Error 1314) поврежден во время загрузки или установки.

Совместима с Windows 2000, XP, Vista, 7, 8, 10 и 11

Источник

Error 1314 Starting Remote Command Service

Troubleshooting

Problem

Error 1314 — «A required privilege is not held by the client» may be encountered when an attempt is made to start a service on Microsoft Windows XP, 7, 8.1 or Windows server 2008 or 2012. This document describes the cause of the error and includes directions for setting up user accounts so that the error is not generated.

Cause

Error 1314 — A required privilege is not held by the client might be encountered in Microsoft Windows XP, 7, 8.1 or Windows server 2008 or 2012 when starting the IBM i Access for Windows Remote Command Service.

This error is typically encountered when the service has been configured to log on as a specific account rather than the system account. To start correctly as a specific account, that account must hold the following rights:

o Act as part of the operating system
o Increase quotas (not required for Windows XP clients)
o Log on as a service (see note)
o Replace process level token

All other rights are held by any account that was part of the default Users group. An account that is part of the Administrator’s group, by default, has all of the rights above except the Log on as a service right. The User Manager tool can be used to grant the account these rights so the account can be used.

To add these rights for Windows computers that are not part of a domain, do one of the following:

o Open a Windows ‘Run’ prompt and run secpol.msc

o Go to the Windows toolbar and click Start > Control Panel > Administrative Tools > Local Security Policy.

Next, expand Local Policies and select User Rights Assignment, then take the following steps for each right that must be added (using ‘Log on as a Service’ as an example):

1 Locate Log on as a Service and double-left-click it to open the Log on as a service Properties window.
2 Click on the Add User or Group button.
3 Click on the Object Types button.
4 On the Object Types window, select Users. Deselect any other option. Click on the OK button.
5 On the Select Users or Groups window, click on the Advanced button.
6 On the resulting window, click on the Find Now button. This will return a list of PC users.
7 Select the user that you want to give the right to, and click the OK button.
8 On the next window, click the OK button.
9 You should be back on the Log on as a service Properties window and displaying the Local Security Setting tab.
10 The user that was given the Log on as a service right should be displayed as COMPUTER_NAME\User_Name.
11 Click on the Apply button and then the OK button.
12 This takes you back to the Local Security Settings window.
13 Repeat the steps for Act as part of the operating system and Replace process level token.

To add these rights for computers that are part of a Domain:

The policy that is being enforced on the computer must be edited. Once the policy is edited, the server must be restarted for the changes to take effect. Refer to the ‘NOTE’ in Microsoft Article 272587 or contact your domain administrator or Microsoft for additional assistance.

Note: The Local System Account should (by default) have all of the required rights. If it does not, it can be given rights in the same manner that they are given to user accounts. To do so, follow the steps above. Select SYSTEM from the Select Users or Groups screen as shown below:

Note: These steps are used to give Microsoft Windows users the necessary rights to start a service. IBM i Global Support Center does not provide support for setting Microsoft Security. These steps are provided as a courtesy only. If additional assistance is required, contact Microsoft Support.

Источник

How to fix the Runtime Code 1314 Gotomeeting Error 1314

This article features error number Code 1314, commonly known as Gotomeeting Error 1314 described as Error 1314: GoToMeeting has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.

Error Information

Error name: Gotomeeting Error 1314
Error number: Code 1314
Description: Error 1314: GoToMeeting has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
Software: GoToMeeting
Developer: Citrix Systems

This repair tool can fix common computer errors like BSODs, system freezes and crashes. It can replace missing operating system files and DLLs, remove malware and fix the damage caused by it, as well as optimize your PC for maximum performance.

About Runtime Code 1314

Runtime Code 1314 happens when GoToMeeting fails or crashes whilst it’s running, hence its name. It doesn’t necessarily mean that the code was corrupt in some way, but just that it did not work during its run-time. This kind of error will appear as an annoying notification on your screen unless handled and corrected. Here are symptoms, causes and ways to troubleshoot the problem.

Symptoms of Code 1314 — Gotomeeting Error 1314

Runtime errors happen without warning. The error message can come up the screen anytime GoToMeeting is run. In fact, the error message or some other dialogue box can come up again and again if not addressed early on.

There may be instances of files deletion or new files appearing. Though this symptom is largely due to virus infection, it can be attributed as a symptom for runtime error, as virus infection is one of the causes for runtime error. User may also experience a sudden drop in internet connection speed, yet again, this is not always the case.

(Gotomeeting Error 1314) Repair Tool»/>
(For illustrative purposes only)

Causes of Gotomeeting Error 1314 — Code 1314

During software design, programmers code anticipating the occurrence of errors. However, there are no perfect designs, as errors can be expected even with the best program design. Glitches can happen during runtime if a certain error is not experienced and addressed during design and testing.

Runtime errors are generally caused by incompatible programs running at the same time. It may also occur because of memory problem, a bad graphics driver or virus infection. Whatever the case may be, the problem must be resolved immediately to avoid further problems. Here are ways to remedy the error.

Repair Methods

Runtime errors may be annoying and persistent, but it is not totally hopeless, repairs are available. Here are ways to do it.

If a repair method works for you, please click the upvote button to the left of the answer, this will let other users know which repair method is currently working the best.

Источник

net time /set — System error 1314

I am trying to set NTP server in client, when I run:

net time /set \\dc1

I got the following error message:

«System Error 1314 has occurred
a required privilege is not held by the client»

Anyone knows how to fix this?

How To Synchronize the Time with the Windows Time Service in Windows XP

With Windows XP, the Windows Time service automatically synchronizes your computer’s internal clock with a server’s clock in the network. The time source for this synchronization can be an Active Directory domain or to a workgroup.

When the computers are part of a workgroup, you can configure the computer to synchronize the Internet time. To do that, go to Date and Time Properties.

If the computers belong to an Active Directory domain, the Windows Time service configures itself automatically by using the Windows Time service that is available on domain controllers. The Windows Time service configures a domain controller in its domain as a reliable time source and synchronizes itself periodically with this source. You can modify or overwrite these settings, depending on your specific needs. Check «Automatically synchronize an Internet time server». You may select a time server. Then click Update Now.

To synchronize the time on a computer on a domain, Click Start, point to All Programs, point to Accessories, and then click Command Prompt. Type w32tm /resync, and then press ENTER.

‘net help time’ provides more detailed info about the proper syntax; it’s
either \\computername or /domain. or /rtsdomain. but not a mess.

To verify that the time service is synchronizing time at the command prompt,
type:

w32tm /v /once /test

To configure time service, you must:

net stop W32Time (stop the W32Time service)
net time /setsntp:
net start W32Time (restart the service)

Источник

Читайте также:  Ошибка при подключении к dlna устройству error invalid args
Оцените статью
toolgir.ru
Adblock
detector